понеділок, 3 березня 2014 р.



Яучитель світової літератури  та основ христсянської етики Долинської ЗОШ І-ІІ ступенів Теребовлянського р-ну Тернопільської обл.., заступник директора з навчально-виховної роботи . Кваліфікаційна категорія – вища. Педагогічне звання "старший учитель". Стаж роботи – 28 років.
Методична проблема, над якою працюю:
"Використання інноваційних технологій навчання на уроках світової літератури".

                                              МОЄ КРЕДО
Життєве:
Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книжках шукати істину, у людях – мудрість.
Педагогічне:
Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим. Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути.

        "Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя". 
                                                                                         Ш.Амонашвілі
 
Тому я вважаю, що у сучасному інформаційному просторі дана технологія є актуальною. Ідея досвіду  допомагає мені підняти  на   новий рівень засвоєння учнями навчального матеріалу.        

  Я завжди задаю собі питання: «Як  зробити урок цікавим і захоплюючим, як перетворити його на годину естетичної насолоди, хвилюючу мандрівку з учнями в незвідані світи, в таємниці людського серця? Як розширити прагнення учнів до знань?».

І , можливо, на деякі питання я можу дати відповіді, так як прийшла до висновку, що впровадження  в практику роботи ІКТ  дає мені змогу зацікавити учнів  самостійним пошуком різних джерел інформації , розвивати їх творчі здібності, критичне мислення,   вміння аргументовано, розлого й образно висловлювати свої думки та судження.

         Використання ІКТ сприяє тому, що за короткий час особистість спроможна засвоїти та переробити великий обсяг інформації. Саме тому, на мою думку, наочне подання інформації має велике значення на всіх етапах уроку.

Реалізацію ідеї здійснюю за такими основними напрямками :

1.  Залучення учнів до самостійного пошуку істини від образу, ідеї до осмислення змісту. 

2.  Розвиток  критичного мислення.

3.  Розвиток  творчих здібностей учнів.

Розвиток особистості учня та його адаптація у світовому   інформаційному   просторі.

формування  інформаційної  культури  учнів, забезпечення   їх   інформаційних   потреб.

5. Інтенсифікація  навчання і виховання за рахунок використання  ІКТ.

6.Удосконалення   науково — методичного забезпечення  навчально — виховного  процесу.

7. Оптимізація  освіти   на  основі   використання інформаційно – комунікаційних   технологій.

         Використання ІКТ дає мені  можливість у більш повній мірі та ефективніше застосовувати на уроках інноваційні технології навчання, формувати мислення учня та розвивати учня – читача.

         Вчитель вчиться все життя, тому велике значення для мене має навчання на курсах підвищення кваліфікації, відвідування уроків у своїх колег та проведення уроків в рамках МО вчителів світової літератури.  Шукаю активні форми та методи викладання світової літератури.

      Життя триває. Завтра знову зайду до класу. Я — режисер, котрий не знає, що і як зіграють його актори. Але одне я знаю точно: «Я гратиму чесно і справедливо, віддаючи дітям своє серце та розум.»

Немає коментарів: