Анкетні дані
ОСВІТА: ВИЩА
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: ТДПІ ім. Я. Галана,
1986р.
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: вчитель російської
мови та літератури
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ
РОБОТИ: 29 років
МІСЦЕ РОБОТИ: Долинська ЗОШ І-ІІ
ступенів
ПОСАДА: вчитель світової
літератури, заступник
директора з НВР
КВАЛІФІКАЦІЙНА
КАТЕГОРІЯ: вища
ПЕДАГОГІЧНЕ ЗВАННЯ "старший учитель"
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: ТДПІ ім. Я. Галана,
1986р.
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: вчитель російської
мови та літератури
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ
РОБОТИ: 29 років
МІСЦЕ РОБОТИ: Долинська ЗОШ І-ІІ
ступенів
ПОСАДА: вчитель світової
літератури, заступник
директора з НВР
КВАЛІФІКАЦІЙНА
КАТЕГОРІЯ: вища
ПЕДАГОГІЧНЕ ЗВАННЯ "старший учитель"
ДОБРІ ПОРАДИ
1. Перш
чим комусь сказати гірку правду,обмочи кінчик свого язика в мед.
2. Справжній
учитель- це той ,у якого знань і умінь повен колодязь,а біля нього ще й срібне
відерце.
3. Людині
дано дві руки для того , щоб вона, приймаючи лівою , роздавала правою.
4. Ми,
вчителі, суд, який має право виносити лише два вироки: виправдовувати або помилувати ;
третього - покарати , помститися ,зробити зле для тих, хто любить,не дано.
5. Інспектор
- совість людини.
ПЕДАГОГІЧНА
ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ
НАЦІОНАЛЬНОЇ
ШКОЛИ
ПРОЯВЛЯЙТЕ СЕРДЕЧНІСТЬ,РОЗУМІННЯ
СТАНУ УЧНІВ.
ПРАГНІТЬ ПРОСТОТИ У СПІЛКУВАННІ, НЕ ПРИНИЖУЙТЕ
ГІДНІСТЬ ДИТИНИ, БУДЬТЕ ЩЕДРИМИ НА ДОБРО.
ГОВОРІТЬ ПРО НЕДОЛІКИ УЧНІВ БЕЗ НАСМІШОК І
ПОВЧАНЬ.
ПРОЯВЛЯЙТЕ УВАГУ ДО УЧНІВ, ВЧІТЬСЯ БАЧИТИ СЕБЕ
ОЧИМА ДІТЕЙ.
СЛІДКУЙТЕ ЗА ВЛАСНИМ МОВЛЕННЯМ. У СПІЛКУВАННІ З
ДІТЬМИ,КОЛЕГАМИ, ВИКЛЮЧАЙТЕ КРИК,РІЗКУ ІНТОНАЦІЮ.
НЕПИСАНІ
ВЧИТЕЛЬСЬКІ ПРАВИЛА
1.Постійно
вдосконалюйся,зростай,не зупиняйся на рівні
знань,навичок,умінь,одержаних
у ВУЗі.
2.Працюй так,щоб учням
хотілось бути до тебе
подібними,щоб
вони полюбили твій предмет.
3.Передавай своїм вихованцям
все те,чим сам добре
володієш. Проявляй
активність у пошуках засобів,методів і прийомів такої передачі.
4.Будь строгим,але не
дріб'язково прискіпливим,другом
учнів,але без
панібратства.
5. Умій перевтілюватись,частіше
згадуй своє дитинство,і
тобі легше
буде зрозуміти учнів і правильно використати засоби заохочення і покарання.
6.Не доводи незначну конфліктну
ситуацію до значної. Не
живи за
принципом: чин, впертість верх візьме,буває, що і вчитель помиляється.
7.Знаходи у
собі мужність визнати свої помилки, прорахунки.
Цим не втратиш свого авторитету,а зміцниш його.
8.Щиро радій
появі кожної хорошої риси у вихованців. Обурюйся і виявляй невдоволення теж
щиро,і учні платитимуть тобі правдою.
Знаходьте час для роботи.
Це – умова успіху.
Знаходьте час для роздумів.
Це – джерело сили.
Знаходьте час для гри.
Це – секрет молодості.
Знаходьте час для читання.
Це – основа знань.
Знаходьте час для дружби.
Це – умова щастя.
Знаходьте час для мрії.
Це – шлях до зірок.
Знаходьте час для любові.
Це – істинна радість життя.
Знаходьте час для веселощів
Немає коментарів:
Дописати коментар