Візитка



Анкетні дані

РІК НАРОДЖЕННЯ:                    1963


ОСВІТА:                                       ВИЩА

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД:            ТДПІ ім. Я. Галана,
                                                    1986р.
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ:                       вчитель російської
                                                    мови та літератури

СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ 
РОБОТИ:                                      29 років

МІСЦЕ РОБОТИ:                        Долинська ЗОШ І-ІІ 
                                                    ступенів
ПОСАДА:                                   вчитель світової
                                                   літератури,
 заступник
                                                   директора з НВР
КВАЛІФІКАЦІЙНА 
КАТЕГОРІЯ:                               вища

ПЕДАГОГІЧНЕ ЗВАННЯ           "старший учитель"




ДОБРІ ПОРАДИ


1. Перш чим комусь сказати гірку правду,обмочи кінчик свого язика в мед.

2. Справжній учитель- це той ,у якого знань і умінь повен колодязь,а біля нього ще й срібне відерце.

3. Людині дано дві руки для того , щоб вона, приймаючи лівою , роздавала правою.

4. Ми, вчителі, суд, який має право виносити лише два вироки: виправдовувати або помилувати ; третього - покарати , помститися ,зробити зле для тих, хто любить,не дано.

5. Інспектор - совість людини.




ПЕДАГОГІЧНА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ

НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ

ПРОЯВЛЯЙТЕ СЕРДЕЧНІСТЬ,РОЗУМІННЯ
СТАНУ УЧНІВ.
ПРАГНІТЬ ПРОСТОТИ У СПІЛКУВАННІ, НЕ ПРИНИЖУЙТЕ ГІДНІСТЬ ДИТИНИ, БУДЬТЕ ЩЕДРИМИ НА ДОБРО.
ГОВОРІТЬ ПРО НЕДОЛІКИ УЧНІВ БЕЗ НАСМІШОК І ПОВЧАНЬ.
ПРОЯВЛЯЙТЕ УВАГУ ДО УЧНІВ, ВЧІТЬСЯ БАЧИТИ СЕБЕ ОЧИМА ДІТЕЙ.
СЛІДКУЙТЕ ЗА ВЛАСНИМ МОВЛЕННЯМ. У СПІЛКУВАННІ З ДІТЬМИ,КОЛЕГАМИ, ВИКЛЮЧАЙТЕ КРИК,РІЗКУ ІНТОНАЦІЮ.



НЕПИСАНІ ВЧИТЕЛЬСЬКІ ПРАВИЛА

1.Постійно вдосконалюйся,зростай,не зупиняйся на рівні

знань,навичок,умінь,одержаних у ВУЗі.

2.Працюй  так,щоб учням хотілось бути до тебе

подібними,щоб вони полюбили твій предмет.

3.Передавай   своїм вихованцям все те,чим сам добре

володієш. Проявляй активність у пошуках засобів,методів і прийомів такої передачі.

4.Будь  строгим,але не дріб'язково прискіпливим,другом

учнів,але без панібратства.

5. Умій перевтілюватись,частіше згадуй своє дитинство,і

тобі легше буде зрозуміти учнів і правильно використати засоби заохочення і покарання.

6.Не доводи незначну конфліктну ситуацію до значної. Не

живи за принципом: чин, впертість верх візьме,буває, що і вчитель помиляється.

7.Знаходи у собі мужність   визнати свої помилки, прорахунки. Цим не втратиш свого авторитету,а зміцниш його.

8.Щиро радій появі кожної хорошої риси у вихованців. Обурюйся і виявляй невдоволення теж щиро,і учні платитимуть тобі правдою.



Знаходьте час для роботи.
Це – умова успіху.
 Знаходьте час для роздумів.
Це – джерело сили.
 Знаходьте час для гри.
Це – секрет молодості.
 Знаходьте час для читання.
Це – основа знань.
 Знаходьте час для дружби.
Це – умова щастя.
 Знаходьте час для мрії.
Це – шлях до зірок.
 Знаходьте час для любові.
Це – істинна радість життя.
 Знаходьте час для веселощів
  Це – музика душі.


Мої нагороди





Немає коментарів: